Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2010 16:28 - Отврат!
Автор: hebinipiasu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2317 Коментари: 6 Гласове:
0



 Ахх,така исках първият ми пост да е свързан с любимата ми тема-модата,но просто няма как да пропусна да си изразя възмущението от повечето български мъже.
Снощи тъкмо се бях унесла,когато ме събуди гласът на някакъв мъж,крещейки на момиче ""Много ма дразниш ма ей,ща смачкам""..Подобна случка се случи и на плажа миналия ден.
-""Намажима ма ей!""
-""Остави ме,пека се!""
-""Аре ма,овца!""
Може би такива типове се срещат навсякъде по света,но тук всеки 2-ри е такъв.Ето и още една причина да бягам надалеч от тук!Не мога да разбера какво удоволствие може да ти достави да говориш на някой на ""ма"" и да обиждаш момиче,че е толкова задължително присъстването на подобни цинизми в ежедневието? В моменти като снощния ми се иска да им хвърля на всички такива ""пичове"" по един здрав бой.Но все пак,ако тръгнеш да ги пребиваш всички,трябва да пребиеш 85% от държава.Уви,това е положението и е доста жалко.Слушам как ясновидките говорят,че кризата в България щяла да отмине скоро,ами аз пък се чудя дали като отмине тази криза нещо ще се промени?Селяните ще си останат,глупостта на държавата също.
Айде със много здраве ;)


Тагове:   Отврат,


Гласувай:
0




1. karambol5 - Знаеш ли, когато прочета подобно ...
18.07.2010 16:47
Знаеш ли ,когато прочета подобно нещо винаги се питам : И ти какво направи ?
Не се заяждам ,само питам .
Защото тези мъже ги възпитават все пак жени ,нали ?
и зао се стига до там ,че след време същите тези ,мъже ,възпитавани от жени/ сиреч майките им / се държат така ,все едно жените до тях са добитък ?
Знаеш ли ,че напоследък жените вземат почтителното ми отношение погрешно като покана за интимност ?
Токова ли е странно един мъж да се държи добре ? Непременно ли тябва да сваля жената с която говори и му е интересно ?
Дай да погледнем въпросът от всички страни, защото и аз мога с лека ръка да напиша - всички жени с акурви ,защото ми се обесват на врата ако се държа добре с тях !
цитирай
2. malinko69 - ...........
18.07.2010 17:36
ами сегаааааа?????????
цитирай
3. hebinipiasu - Първо искам да кажа, че твоите пр...
18.07.2010 17:51
Първо искам да кажа,че твоите проблеми не са мои.Но,за да ти отговоря все пак,според мен, за да приеме отношението ти към нея като покана за интимност, си е имало причина.И аз също не искам да се заяждам,просто отговарям.
Второ-Кажи ми според теб,какво трябва и може да направи една 16-годишна срещу цяла България?
Токова ли е странно един мъж да се държи добре ? Непременно ли тябва да сваля жената с която говори и му е интересно ?
Точно това питах и аз по-горе,какво му е хубавото на това да говориш на жена като на животно,и никой не ти говори за сваляне,а за държание. + това,казах повечето мъже,не всички.Без да ми се обиждате и тем подобни.
цитирай
4. karambol5 - Mdaa пропуснал съм в бързината, че ...
18.07.2010 19:08
Mdaa пропуснал съм в бързината ,че си на 16.
Сполай ти :)
цитирай
5. hebinipiasu - Ами така е господине, годинките си ...
19.07.2010 12:44
Ами така е господине,годинките си казват думата :)))
цитирай
6. анонимен - Немога едно да разбера викаш, че ...
10.03.2011 21:54
Немога едно да разбера викаш , че мъжете са гадни , държим се лошо ми когато някой се държи добре с вас защо вие се държите гадно с него ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hebinipiasu
Категория: Хоби
Прочетен: 11567
Постинги: 1
Коментари: 6
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930